onsdag 7 oktober 2009

Skorpbak och ny häst i stallet



Gokväll, vad skönt det varit med lite ledighet, vi har målat både till verkstan o B har börjat med vårt slagbord, spännande! Så tog jag mej i kragen och bakade skorpor med jordgubbar och vanilj, blev riktigt goda till en kopp thé.
I vårt stall har ett nytt sto flyttat in, Blenda, jättesöt och trevlig och hon går såå bra ihop med alla 5 valackerna det känns så härligt att de trivs ihop.Hon är så mysig när jag kommer till hagen och ska ta in Mjölnir kommer hon fram och hälsar och gosar, jag gillar ju sociala hästar....
Nu ska jag kurera min lätta förkylning med hett thé och sen sova så jag är pigg imorgon, då är vi några tjejer som ska till Kista på Antik och kuriosamässan, det ska bli sååå kul!! Hoppas göra lite fynd...
Kram o Gonatt på Er
Ewa

1 kommentar:

Måddan - Himla lantligt sa...

Gokväll Ewa! Så duktig du är som bakat, det borde jag också göra, men det ligger långt ner på min priolista :o).

Oj, så avis jag blir på dig som får åka på Kuriosamässa. Det voreverkligen nåt för mig också.

Ha så kul och hoppas att du gör många "goa" fynd. Du får skriva och berätta.

Kram
Maud