torsdag 29 oktober 2009

Mascot vill också vara med...



Gokväll,
det blir ett kort inlägg, är trött efter en härlig torsdag!
Började dagen med min vanliga 45 minuters promenad,njuter verkligen av den i både kropp och själ.
Efter en god frukost med B åkte jag till stallet och tog en härlig ridtur tillsammans med Karin och hennes Oskar, jag kallar det livskvalité, är såå tacksam att ha denna underbara Mjölnir som min egen häst...
Resten av dagen har jag jobbat och det har varit så kul, mycke roliga kunder och full fart, timmarna bara sprang iväg!
Nu är det dags och komma till ro, jag ska lägga mig på spikmattan i sängen och njuta av det nya numret av Lantliv(tjuvkikade lite på jobbet, oh va mycke roligt jag såg..)
Vill bara visa vad vår Mascot tyckte om att vara med på pysseldag igår, tror inte det finns nån större livsnjutare än han?? Men underbar är han....är ingen bra fotograf men hans uttryck säger mer än ord...varför hålla på när man bara kan ligga där och njuta!!
Kram och gonatt på er
Ewa

Inga kommentarer: