onsdag 28 oktober 2009

Tiden går fort när man har kul...



Oj oj vad dagarna springer iväg när man har kul...
i torsdagskväll fick vi besök av goa "gamla vänner", va så himla kul.Vi bubblade och babblade till långt in på natten,gjorde ett besök på Kuriosaverkstan med och hade så mysigt, det är såå härligt med såna vänner som man inte träffat på länge och så känns det som det var igår...(skulle nån läsa Evas o mina låååånga mail till varandra så förstår den att vi behöver träffas oftare...)
Helgen på Kuriosaverkstan va bara så rolig, massor av härliga kunder och många saker fick nya hem och Ulrika och jag hade lyckan att få åka och "kura skymning" hos Madame Nyberg i Valbo,Tack snälla goa Malin som släppte iväg oss...!
Vi fick en underbar kantarellsoppa med tillbehör där och så shoppade vi lite, förstås...den butiken är verkligen värd ett besök, massor av guldkorn och så härliga tjejer!!
Idag har vi haft pysseldag här, underbara Emma(som inte kan nåt pyssel...), Ulrika och Malin och jag.(o så några ljuvliga missar..)
Emma gjorde så fina buxbomhjärtan(ska fota dem på lördag när jag ska till Emma o Adam), hon som inte kunde, jaja!!!
Vi gjorde kransar och hjärtan och hade så kul, glömde helt bort att vi behövde mat...(då messar Micke att det finns mat hos Ulrika och honom),så Tack snälla Micke för den goda ugnspannkakan med bacon du bjöd oss på, den va bara sååå god!
Känner bara hur rik jag är som får ha såna här dagar...
Så blir jag bara så glad av att se min novemberkaktus knoppas, ska fota den varje dag nu...
När höstsolen drar in genom köksgardinen är ju en speciell känsla med...
Nu ska jag krypa till kojs och bläddra i julnr av Drömhem..imorgonbitti får det bli en härlig promenad och en ridtur på min Mjölnir innan jobbet, älskar torsdagarna där med alla goa stammisar...vi hörs snart igen
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: